من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چه بخواهید وسیله نقلیه خود را برای تست آماده کنید و چه در حال تمیز کردن کثیفی های روزانه، زاگرس طیف وسیعی از تمیز کردن با کارواش بخار را مطابق با نیازهای شما ارائه می دهد. شوینده‌های کارواش بخار ما برای حذف روغن و گریس از موتور، محفظه موتور و شاسی طراحی شده‌اند.
ما برای انواع کامیون ها و تریلرها از جمله: ون، 7.5 تنی، کامیون های سخت، تانکرها، واحدها و تریلرها، کارواش بخار را انجام می دهیم. کارکنان ما همه به طور کامل در مورد الزامات آموزش دیده اند و شرکت شما را قادر می سازد تا به طور کامل با استانداردهای وزارت حمل و نقل مطابقت داشته باشد.
ما همچنین می توانیم خدمات تحویل و جمع آوری را برای مشتریانی که از سایت کارواش بخار زاگرس خود استفاده می کنند ارائه دهیم.
جزئیات خودرو با کارواش بخار یکسان نیست در حالی که کارواش سنتی یک تمیز کردن سطح خودرو است، جزئیات بیرونی و داخلی خودرو به طور کلی فرآیند کامل تری است که شامل تمیز کردن و بازسازی خودرو، از جمله دستکاری های جزئی لوازم آرایشی می شود. در حالی که این فرآیند شامل تعمیرات بدنه یا رنگ آمیزی نمی شود، شامل پولیش چند مرحله ای برای از بین بردن خراش ها و آثار چرخشی روی بدنه می شود. هدف نهایی فرآیند جزئیات کامل این است که ظاهر خودرو بهتر از کاملاً نو باشد.
ما خدمات کامل کارواش بخار را ارائه می دهیم که شامل تمیز کردن عمیق بیرونی، داخلی، پولیش خودرو و اصلاح رنگ می شود. ما به دلیل توانایی خود در انجام پیچیده‌ترین روش‌های اصلاح رنگ، تبدیل رنگ خسته یا آسیب‌دیده شما به یک روکش صاف و درخشان شناخته شده‌ایم. بسته شما با یک سرویس کارواش بخار کامل شروع می شود، که شامل تمیز کردن عمیق بیرونی و داخلی می شود، سپس سطح انتخابی خود را از جزئیات، تصحیح رنگ یا محافظت انجام دهید.
بسته‌های جزئیات بیرونی ما برای کسانی است که برای ماشین‌هایشان ارزش بیشتری قائل هستند، چه ماشین‌های دونده روزانه شما باشد یا یک ماشین عجیب و غریب، لوکس یا پرفورمنس، شاید حتی یک کلاسیک که نیاز به مراقبت و توجه واقعی دارد. این سرویس خدمات معمولی فروش کارواش بخار شما نیست، بسته‌های جزئیات بیرونی موبایل ما بهترین روش‌ها را در صنعت و تخصص پولیش ماشینی ارائه می‌دهند تا بهترین پایان را به وسیله نقلیه شما ارائه دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.